Hernie de disc – Prevenire prin Exerciții pentru mușchii paravertebrali

 

Pentru sănătatea ta, îți oferim un video care te ajută să îți întărești mușchii paravertebrali.

 

Mușchii paravertebrali preiau sarcina de pe coloana vertebrală. 

 

Așadar dacă sunt dezvoltați scade riscul de hernie de disc.

 

De reținut: exercițiile prezentate în acest video se realizează progresiv, începând cu câte 10 repetări și ajungând la maxim 40 de repetări.

Dacă acest video te-a ajutat și consideri că ar putea să ajute o cunoștință sau un membru al familiei tale, te rugăm distribuie acest articol pe rețeaua ta socială favorită. Găsești un set de butoane jos de tot pe această pagină.

Îți mulțumim din suflet.

Aceste exerciții pentru mușchii paravertebrali sunt foarte folositoare pentru menținerea și întărirea coloanei vertebrale în cazuri pre și post hernie de disc.

 

Dacă ai nevoie de ajutor specializat, te invităm să îți faci o programare la noi la clinică.

 

Fa-ti o programare online






 

Summary
Hernie de disc - Prevenire prin Exerciții pentru mușchii paravertebrali
Title
Hernie de disc - Prevenire prin Exerciții pentru mușchii paravertebrali
Description

Hernie de disc - Prevenire prin Exerciții pentru mușchii paravertebrali . Mușchii paravertebrali preiau sarcina coloanei vertebrale si asigură buna funcționare a coloanei vertebrale pt. a prevenii hernia de disc.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

2018 © Copyright - CHIROMEDICA - Health & Wellness Center

Digital Marketing by onedigital

Contacteaza-ne!

0771.024.163

error: Content is protected !!